A Real Academia Galega convoca un concurso aberto para un contrato eventual a tempo completo para persoal técnico adscrito ao departamento de comunicación.
Período de contratación: 1 de setembro de 2021 - 31 de decembro de 2021
REQUISITOS E BAREMO
- Licenciatura / grao en Comunicación Audiovisual. (Ata 15 puntos)
- Competencia demostrable oral e escrita en lingua galega. (Ata 15 puntos)
- Experiencia demostrable na creación de contidos audiovisuais en distintos soportes. (Ata 30 puntos)
- Entrevista. (Ata 30 puntos)
MÉRITOS
(Un punto por mérito ata 10 puntos)
- Formación complementaria e experiencia en produción, gravación, edición, montaxe e posprodución audiovisual.
- Formación complementaria e experiencia en fotografía.
- Formación e experiencia en deseño gráfico e animación (ilustración dixital, grafismos en movemento, 3D, grafismo audiovisual, maquetación...).
- Formación e experiencia en deseño web.
- Formación e experiencia en xornalismo dixital.
- Formación e experiencia en xestión de redes sociais.
- Formación e experiencia en gabinetes e en comunicación corporativa.
- Experiencia en medios audiovisuais e escritos.
- Coñecemento doutras linguas.
- Outros méritos.
FUNCIÓNS
- Creación de contidos audiovisuais: produción, gravación, edición, montaxe e posprodución audiovisual.
- Emisión en streaming de actividades presenciais e en liña a través de distintas redes sociais.
- Fotografía.
- Apoio nas principais tarefas de comunicación da RAG: elaboración de notas de prensa e boletíns, contidos para as páxinas web da institución (elaboración e edición de contidos sobre a actividade da RAG e divulgativos), dinamización da presenza da RAG nas redes sociais, deseño de material gráfico, colaboración na organización de actividades e na cobertura de actos públicos da Academia etc.
REMUNERACIÓN
A persoa seleccionada percibirá un salario bruto de 6.140,28 euros polo período de catro meses do contrato obxecto desta convocatoria.
PRAZOS
2–12 de xullo | Entrega de documentación segundo as indicacións que figuran a seguir. |
14 de xullo | Publicación da listaxe provisional de persoas admitidas e excluídas. |
15–16 de xullo | Presentación de reclamacións. Este prazo tamén será válido para corrixir a documentación presentada, se é o caso. |
19 de xullo | Publicación da listaxe definitiva de persoas admitidas e excluídas. |
23 de xullo | Publicación da listaxe das persoas seleccionadas e convocatoria para a entrevista persoal. |
26 de xullo | Entrevista persoal. Sede da RAG (Tabernas 11, A Coruña). |
27 de xullo | Publicación da listaxe de persoas seleccionadas por orde de prelación. |
28-29 de xullo | Presentación de reclamacións, que serán resoltas de xeito inapelable polo Presidente da RAG. |
30 de xullo | Publicación da listaxe definitiva. |
INSTRUCIÓNS PARA A ENTREGA DE DOCUMENTACIÓN
As persoas candidatas deberán achegar, no prazo establecido, e a través do correo electrónico difusion@academia.gal a seguinte documentación en formato pdf:
- Documento A. Solicitude
- Datos de identidade e contacto: nome e apelidos, DNI, data de nacemento, lugar de nacemento, número de teléfono, correo electrónico, enderezo postal.
- Relación de título(s) académico(s).
- Relación de méritos alegados.
- Documento B. Acreditación
- Documentación acreditativa dos títulos académicos e méritos. Deberá incluírse en primeiro lugar os que acreditan o cumprimento dos requisitos.
- Documento C. Portafolio
- Portafolio que amose os principais traballos realizados de acordo co perfil da praza coas súas correspondentes ligazóns para poderen ser visualizados, ben a través da Rede (páxina web, Youtube, Vimeo...) ou ben a través dun hosting (Google Drive, Dropbox, OneDrive, Mega...). No caso de que as pezas audiovisuais se suban a un hosting, prégase que a calidade non supere os 720p e sexan en formato .MKV ou .MP4 e que as creacións realizadas con programas de deseño gráfico se presenten en .PDF ou .JPG.
O peso máximo total dos 3 arquivos anexos non pode superar os 40 MB
- Portafolio que amose os principais traballos realizados de acordo co perfil da praza coas súas correspondentes ligazóns para poderen ser visualizados, ben a través da Rede (páxina web, Youtube, Vimeo...) ou ben a través dun hosting (Google Drive, Dropbox, OneDrive, Mega...). No caso de que as pezas audiovisuais se suban a un hosting, prégase que a calidade non supere os 720p e sexan en formato .MKV ou .MP4 e que as creacións realizadas con programas de deseño gráfico se presenten en .PDF ou .JPG.
COMPOSICIÓN DA COMISIÓN AVALIADORA
- Presidencia: Margarita Ledo Andión
- Secretaría: Iolanda F. Casal
- Vogalías:
- Ana Romaní Blanco
- Fernando Redondo Neira
- Nélida Cosme Abollo
A Coruña, 2 de xullo de 2021
A convocatoria pode descargarse NESTA LIGAZÓN.